Ne vem točno, zakaj sem se najbolj ustavila pri Tagheuer uri za golfiste. Dizajn, ki sem ga zagledala na spletu, me je najbolj premamil in sem kliknila nanj, potem sem pa šele po opisu videla, da je ta ura izdelana za golfiste in vsebuje tudi aplikacijo za sledenje golf rezultatov. Še našla sem en darilni paket, ki vključuje tudi, tri golf žogice. Vse skupaj ja zapakirano v zelo lepo darilno škatlo, ki je zagotovo nihče ne vrže proč. Oblikovalci Tagheuer res vedo, kako delati s strankami.
Velikokrat opazim, da na koncu ni le produkt pomemben, temveč je tudi pomembno, kako je vse skupaj zapakirano. Zlasti pri prestižnih izdelkih je to zelo pomembno. Ker so ure Tagheuer takšen izdelek, je seveda zelo pomembno, da se tudi pri pakiranju investira v primerno rešitev.
Ko gledam takšne izdelke in delam primerjavo z dostopnimi izdelki, se resnično vidi razlika v pristopu. Nekdo, ki kupi izdelek, kot je Tagheuer ga lahko res, nosi s ponosom. Škatla, v kateri jo prejme pa zagotovo, ostane nekje na vidnem mestu in je popoln kotiček za shranjevanje ure. Celoten pristop je vsekakor tisti, ki prestiž naredi prestižen. Ne le kakovost izdelka, ampak celotna predstavitev izdelka je zelo pomembna. Vsekakor ja ure Tagheuer imajo, in to v zelo dovršeni obliki. Ko seštejem vsa ta dejstva skupaj, mi je popolnoma jasno, zakaj ima takšna ura takšno vrednost in nikoli ne bi dvakrat pomislili ali je vredna svojega denarja. Ne glede na to, da si to lahko privoščijo le nekateri, popolnoma razumem, zakaj je tako.
Sama bi takšno uro takoj imela, le da bi nanjo verjetno preveč pazila, saj bi mi jo bilo škoda nositi kjerkoli. Zato pa je takšna ura nekaj posebnega, ker ni za vsakogar. In če govorimo o velikih poslovnežih, potem je Tagheuer zagotovo primerna zanje.